7 Nisan 2010 Çarşamba

Clarins Summer Fever Lip Balm #1 Bikini Pink


Yine Strawberry'nin geçtiğimiz dönemde indirime koyduğu ürünlerden biri daha.

Clarins Summer Fever Sun Lip Balm #01 Bikini Pink


İki rengi vardı bunun, biri bu fuşya olan, diğeri de turuncu..

Bunu kendime almadım bu arada, işyerimden Deniz'in siparişi..

Geldiğinde çok şaşırdım, çünkü kıvamı çok yoğun ve koyuydu. Üzerine kocaman yazmışlar aslında BALM diye, yine de beklemiyordum..

Gloss şişesinde olduğu için daha akışkan bişi bekliyordum sanırım.. Baya baya bildiğiniz balm kıvamında ve feci yoğun renk veriyor. Kesinlikle gloss gibi değil. The Body Shop'un Born Lippy'lerini tüpa sokmuşlar gibi.
Bol simli, bol renk veren müthiş cici bir ürün. Üstelik SPF 6 içeriyor.


Bu arada, geldiğinde bu şekildeydi ürün. Kırıktı yani.
Hiçbir şekilde kapanmıyor kapağı. Her zaman böyle açık duruyor.
Tabi Kozmosim n'aptı? Direk çemkirdi, isyan etti, olay çıkardı ve yeni ürünü eline ulaştı.

Deniz'e verdim hemen. Böylece iki tane gloss'u oldu..

Aman yanlış anlaşılmasın, bu ciddi bir mesele, sömürülmesini istemem. Unutmayın : Strawberry bu gibi durumlarda muhakkak fotoğraf ister. Bir de insanın öz vicdanı da önemli tabi..

Eğer indirime girerse, ve fuşya bir ruj istiyorsanız, kaçırmayın diyebileceğim ürünlerden biri bu..

Fiyat 10 küsür liraydı, epey uygundu yani..

Öptümmm

Sim

4 comments:

ChunLi Beauty on 7 Nisan 2010 15:36 dedi ki...

burda o fiyata flormar alırsın 10 lira ve clarins iyi valla!! rengide pek güzelmiş güle güle kullan

Adsız dedi ki...

bende aynısından aldımm, benimki de aynen böyle kırık çıktı. ama ben para iadesi aldım. iyi ki de öyle yapmışım, demek ki kırık olan sadece bana gelen değilmiş :)
aslı

Dynera on 8 Nisan 2010 12:01 dedi ki...

Ben de istedim, hem de 3 tane, ama Allah'tan hiçbiri kırık çıkmadı. O kadar memnun kaldım ki, bende görenler de isteyince 2 tane daha sipariş verdik. resmen dudak balmı, kalıcılığı 10 numara,rengi süper,nemi süper, çok beğendiğim bir balm oldu bu.

Sim on 8 Nisan 2010 14:00 dedi ki...

Chunli : cidden öyle.. baya uygundu..

Adsız : herhalde seride bi sıkıntı var o zaman..

Dynera : Dimi.. insan gloss şeklinde olduğu için bu kadar iyi performans beklemiyor ama cidden baya iyi..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada