10 Aralık 2009 Perşembe

O'slee Clear Spa Sleeping Mask


Uzun zamandır merak ettiğim bir üründü bu. Blog'larda, kozmetik sitelerinde sık sık karşılaşıyordum fakat cesaret edemiyordum almaya.. İn midir, cin midir, nedir bu O'slee..

Sonra www.cosme-de.com sitesinde promosyonda olduğunu görünce dayanamadım aldım.

Normalde maskenin fiyatı kendi web sitelerinde 98$. Web sitesi www.oslee.net ya da www.voles.com.hk

Fakat faydalandığım promosyonda iki maske + bir çift göz maskesi 13$'dı. Süper fırsat! Paket yukarıdaki gibi sapasağlam geldi. Sol taraftaki boşluğu şeffaf içi hava dolu malzemeyle desteklemişler.

Maskenin ambalajı böyle. Müthiş bir turkuaz, pembe yazıları var. Fazlasıyla girlie :)

Maske adından da anlaşılacağı üzere UYKU maskesi. Gece sürüyoruz, sabah prensesler gibi uyanıyoruz, olay bu.
Vaatleri epey fazla. Diyor ki :
Ben hem arındırırım, hem nemlendiririm, hem cildi dinlendiririm hem de anti-oksidan etkiye sahibim.
Muhteşemim ben. Beni kullanırsan bebek gibi olursun.
Yok tabi böyle birşey..

İşte bu görüntü sürpriz oldu benim için. Maske deyince insan biraz daha koyu kıvamlı, daha mat, daha ciddi birşeyler arıyor. Ürün resmen jöle gibi. Baskın bir gül kokusu var. Veeee turkuaz olması beni benden aldı. Şu sıralar turkuaz ürünlere karşı zaafım var..

Toplam 4 defa kullandım.
İyi yönleri :
- Kokusu çok güzel. Hafif bir gül. Pillow scent görevi de gördü, rahat uyutuyor :)
- Rengi hoşuma gitti çok.
- Evet, sabah uyanınca gerçekten cildim nemlenmiş oluyor. Aydınlık ve dinlenmiş uyanıyorum resmen.
- 50ml. güzel bir miktar bu. Çünkü ince tabaka halinde uygulamak yeterli.
Kötü yönleri :
- Bir türlü kurumuyor.. Sonuçta uyku maskesi, sürünce hemen kuruması lazım ki yastığa bulaşmasın.. Ama kurutamadım ben. Mumya gibi sağa sola dönmeden uykuya dalmaya çalışıyorum.
- Purify kısmı yalan biraz, öyle bir etki görmedim.
- Üzerindeki yazıların hemen hemen hepsi Çince ya da Japonca ya da herneyse. Sadece ana başlıkları ingilize yapmışlar. Mesela heryere yazdıkları %80 ne anlama geliyor? Neyi %80 arttırıyor ya da azaltıyor? Bu hala bir muamma benim için..
- Bir de nerede üretilmiş, ne koymuşlar içine.. bakıyorum bakıyorum anlamıyorum. Web sitesinin sonu .com.hk ile bitiyor, yani Hong Kong. Kıllandım açıkçası biraz..
Bu da dökümü.. Enteresan gelebilir cosme-de sitesinden alışveriş yapmamış olanlar için..


Yukarıdaki ve aşağıdaki fotoğraf ise, hediye gelen O'slee Clear Spa C-Shape Eye Mask. Henüz denemedim, bu yüzden yorumlarım sonra.. İçinde bir çift maske var..



5 comments:

nily21 on 10 Aralık 2009 17:11 dedi ki...

aynı markanın Hand Therapy ve Rosehip Complete Eye Creamini almıştım ben de Cosmo-de.com'dan ..yaklaşık bir aydır kullanıyorum hafif ürünler ama bir zararını da görmedim..HK'yi görünce dediğin gibi insan şüpheleniyor :)

Sim on 10 Aralık 2009 17:17 dedi ki...

Oh süper, içim rahatladı :) 1 ay uzun bir süre..

Dediğin gibi hafif bir ürün bu da. Kokusu da mis.

özge on 11 Aralık 2009 21:15 dedi ki...

ya simcim bir şey sorucam ben sen bilirsin,ben 28 yaşındayım gözaltı kremi ne alsam,uykusuz kalınca falan gözaltlarım simsiyah oluyor

özge on 11 Aralık 2009 21:16 dedi ki...

hee bir de nemlendirici tavsiyesi 2010 da kendime bakıcam da:)

Sim on 15 Aralık 2009 15:17 dedi ki...

Özgecim, gözaltı kremi kullanmıyorum henüz ama ben de niyetliyim hafif bir ürünle başlamaya..
Strivectin SD önerenler oluyor, ama denemedim açıkçası..

Nemlendirici olarak da son derece basit birşey kullanıyorum şu an : Nivea :)
Ama Clinique DDML veya Lancome Zen serisi öneririm. İkisini de bayıla bayıla kullandım :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada