26 Ağustos 2010 Perşembe

Rengarenk.. :)


Şu sıralar içimde bir neşe..

Kaybettiğimi sandığım birçok güzel duygunun aslında hala içimde biyerlerde olduğunu farkedişim..

Bu hisleri bana yaşatan insanlar..

Oldum renga rengarenk..

Hayırlısı bakalım.. :)

Sim
Continue reading...

24 Ağustos 2010 Salı

YSL Rouge Pure Shine


Yine YSL bebekleri :)

Taktım mı fena takıyorum. YSL'nin neredeyse piyasadaki tüm rujlarını topluyorum.

YSL Rouge Pure Shine / Naturals serisi

Normalde Pure Shine rujlar gibi, yani hafif, şeffaf, son derece "sheer" bir yapıda ve rujdan ziyade dudak parlatıcısı gibi.. Üzerine gloss sürmenize hiç gerek yok.

Ancak bu "Naturals" serisi bir olay..

Hepsi çok doğal renklerden oluşuyor.. Kokusu klasik YSL rujlar ile aynı. Ambalaj yine mücevher gibi..

Bugünün bebekleri; #27 Natural Honey, #25 Natural Brown, #24 Natural Pink

Bir ara bunlar Çilek'te çok güzel bir indirimdeydi, hepsini o zaman topladım.

All time favorite.. Ne kadar çok sürdüğüm belli oluyor zaten. Son 10-15 sürümlük kaldı, gıdım gıdım kullanıyorum.

#24 Natural Pink. Şurada tanıtmıştım ilk aldığımda..

#25 Natural Brown. Brown kelimesi sizi korkutmasın, alakası yok. Zaten çok şeffaf rujlar. Sadece hafif bir parlaklık veriyorlar. Ve evet, alt tonlarında kahverengilik var. Daha çok sonbahar aylarındaki toprak tonlu makyajlara uygun gibi.

#27 Natural Honey. Bu da gayet güzel. Gerçekten bal rengi.
Ama yine de "Natural Pink" açık ara önde benim için.. Zaten "fair" yani açık renk ciltler için en iyi "nude" ruj seçilmiş kendisi..
Yukarıda ambalaj detayını görebilirsiniz. Yine YSL'den beklenecek gibi bir ruj ambalajı, resmen mücevher. At gece çantana, çık.. Ayrıca her tarafı ayna, yanımızda ayrıca ayna taşımaya hiiiiiç gerek yok. Gayet kullanışlı.

Packaging..

Yanyana süper durmuyorlar mı? Babiesssss... :)
Soldan sağa; Natural Pink, Natural Brown, Natural Honey.

Aşağıda beyaz kağıt üzerindeki swtach'lar var.
Üstten alta ;
Natural Pink
Natural Brown
Natural Honey

Natural Pink ve Natural Brown birbirlerine çok benziyor gibi dursa da pek öyle değil..
Şeffaf bir ruj olduğu için doğru swatch yansıtmak gerçekten zor.
Gelelim şu anki fiyatına ;

Tekinacar ; 66 TL
Strawberry ; 43.5 TL (üstelik Natural Pink rengi de mevcut)

Yaz ayları için müthiş bir öneri.. ucuza bulursanız kapın derim.
Sevgiler,
Sim
Continue reading...

6 Ağustos 2010 Cuma

Halet-i Ruhiye



Olsun istersin..


Hatta olsun diye yapılması gerekenden daha da fazla üstelersin.


Aşktır; değer verirsin, ödün verirsin, sevgiden de öte saygı gösterirsin, olamayacak kaç şey varsa bir araya bile getirirsin..


Bakarsın; ne anlattığını anlayabilmiş (?) ne de çözüm için bi'şeyler yapma gayretinde.


İştir; sabahlarsın "olsun" diye ailenden çaldığın zamanı oraya verirsin..


Dosttur; hayatta kimseyi dinlemediğin kadar dinler, kendine ayırmadığın onca şeyi "o'na" ayırmaya çalışırsın.


Sonra olayın içinden kendini çıkartır şöyle karşıdan yaptıklarına bir bakarsın.. Bakarsın ki herşey başladığın gibi! Olmuyorsa olmuyordur!


Gönlün rahat mı?


Elinden geleni yaptın mı?


Cidden olmuyorsa, zorlamayacaksın..


Can Yücel


(Kozmosim dalışa gider.)
Continue reading...
Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada