3 Nisan 2010 Cumartesi

MAC Cream Color Base / Fresh Morning by Emanuel Ungaro



ELCA'dan sadece 16 TL'ye alındı bu minik şey :)

Emanuel Ungaro koleksiyonundaki Cream Color Base'lerden "Fresh Morning"

Pastel tonlarda bej-açık pembe arası bir renk..

Zaten koleksiyonda 2 CCB varmış, biri bu Fresh Morning, diğeri de çok parlak fuşya rengi olan Crushed Bougainvillea imiş..

Biri bana "Bougainvillea" kelimesini telafuz edebilir mi please? :) Çok kastım, olmuyor.. Komik durumlara düştüm kendi kendime..

Neyse..

Çok şirin bir ambalajı vardı, ona kandım sanırım. Bir de cazip fiyatına..

MAC'te herhangi bir ürün denerken MUA mini bir makyaj yapıyor her seferinde. Ve bu Cream Color Base'lerden de kullanıyor. Pearl isimli bir renkte var mesela, tam bir aydınlatıcı. Burun üzerine ve elmacık kemiklerime hafifçe dokunduruyor..Ama açıkçası almayı hiç düşünmemiştim daha önce..

Fonksiyonel bir ürün Cream Color Base..

Highlighter oluyor, dudaklarda kullanılıyor, gözlerde kullanılıyor..

Fakaat bazı renklerin gözlerde ve dudaklarda kullanılması önerilmiyor. MAC'in web sitesinde uygun olmayan renkleri de açıkça belirtmişler zaten..


Birkaç kaynakta bu "Fresh Morning"in de gözlerde kullanıma uygun olmadığını okudum.

Üzüldüm, çünkü rengi çok açık olduğu için far bazı yaparım diye düşünmüştüm.

N'olur gözlerimde kullansam? Yorum yazın ladies..


Bunlar da parmağımdaki swatch'lar.. Yukarıdaki flaşsız, aşağıdaki flaşlı çekim.
Flaşlı fotoğraftaki renk çok güzel çıkmış, kendi rengini gayet güzel belli etmiş..

Ne yazık ki ilk aldığımda oynamak dışında hiç kullanamadım bunu. Çünkü gerçekten nereye kullanacağımı kestiremiyorum.

Çok da elzem bir ürün değil bana göre. Olsa da olur olmasa da. Bunun vereceği etkiyi sağlayacak bir sürü başka ürün var elimde. Sıra gelemedi bir türlü..

Yanaklarıma sürdüm, çok soluk kaldı.
Aydınlatıcı yaptım, shimmer'ı olmadığı için (hatta tamamen mat) yakışmadı.

Dudaklarıma sürdüm, vampir gibi oldum. Üstelik dişlerimi feci sarı gösterdi..
Gözlerde kullanmak yasak..
E n'apıcam ben bunu????

6 comments:

Shewolf on 3 Nisan 2010 10:04 dedi ki...

Bi gün şu elca kozmetiğe gitmek için kısa süreli istifa edicem işyerimden :)

Canım gerçekten çok açık bi renk ama gözde kullanmanın bi sakıncası olduğunu sanmıyorum benimde cream allıklarım var bazen yanağımdaki renkle gözümdeki renk uysun diye sürüyorum...

Şimdiye kadar ters bi şe olmadı...

Şimdi sana ne desem olmaz sür derim bi şe olur ; Sürme derim olmaz :)

Ama bana olmadı bunu belirtim ...

nilgün on 3 Nisan 2010 12:50 dedi ki...

kullanmaaaaaaa...bende allerji yaptı hemen de geçmedi..hala ilaç kullanıyorum...

Sim on 3 Nisan 2010 13:30 dedi ki...

Shewolf : sorma ya, haftasonu açık olmayışı çok acı dimi..

nilgün : tamam kullanmıyorum :) bu ürün mü alerji yapmıştı sende? gözüne kullandığın için mi? Çok geçmiş olsunn..

Shewolf on 3 Nisan 2010 15:30 dedi ki...

Sorma yaa hafta sonu açık olsa heralde bütün haftasonlarımı orda geçirmek durumunda kalabilirim diye kapalı :)
Neyse bizim mor kelebeği postalicaz oraya :)

aaaa nilgünüm ya geçmiş olsun .... Ne oldu sanaa peki..Şimdi bende korktum :)

NAZLI on 3 Nisan 2010 19:41 dedi ki...

Çok az kullanarak kaş altı aydınlatıcısı olarak kullanabilirsin, çok güzel oluyor kaş altında.

Bir de diyelim ki yuvarlak bir yüzün var, koyu bir renk ile elmacık kemiklerinin altını kontürlüyorsun, sonra da kontürlediğin kısmın üst kısmına allığını sürüyorsun normalde mesela. Allıktan önce yine bundan çok az bir miktar sürüp yayar ve allığı onun üzerine sürersen daha net bi kontrast elde ettiğin için daha güzel ve aydınlık bir görünüm elde edebilirsin.

Kısaca yüzünde kontrast olmasını istediğin, vurgulamak istediğin, belirgin görünmesini istediğin yerlere sürebilirsin bunu.

Başka da bir kullanım alanı gerçekten yok :S

Bende de Crushed Bougainvillea var, seviyorum ;)

Sim on 4 Nisan 2010 20:32 dedi ki...

Nazlı : ne güzel açıklamşsın, çoook teşekkürler.. bi de şu bougainvillea'yı telaffuz edersen süper olucak :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
 

! Kozmosim.. ! Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada